تاپ تک

ساخت وبلاگ

Andrew Lincoln ستاره ی بریتانیایی مجموعه تلوزیونی The Walking Dead محصول شبکه ی AMC که در فصل نهم از این مجموعه جدا شد، با یک مجموعه سه گانه به نام The Rick Grimes به سینما باز میگردد با تکینیو همراه باشید

در فصل نهم این سریال Andrew Lincoln به همراه Pollyanna Mcintosh توسط هلیکوپتر نظامی دزدیده شدند و سوالات زیادی را برای طرفداران خود به جا گذاشتند که Scott M Gimple،مدیر ارشد مجموعه Walking Dead، در مصاحبه ی خود با هالیوود ریپورتر اعلام کرد که با اندرو لینکلن در حال ساخت یک سه گانه سینمایی است.

داستان این مجموعه با داستان سریال تلوزیونی The Walking Dead: World Beyond همخوانی دارد و اسکات ام گیمپل نیز خاطر نشان کرد که "من نمیگویم که Hope و پدرش در سریال هستند یا نه...باید تماشا کنید،کسی نمیداند ممکن است Rick در سریال حضور داشته باشد یا حداقل از تمدنی که درگیر آن هستند مطلع شوید."

مجموعه ی اول سینمایی آن با سرعت خوبی درحال ساخت است.هنوز هیچ تاریخ رسمی برای اکران این مجموعه اعلام نشده است. به محض انتشار این خبر می توانید آن را در تکینیو مشاهده کنید

نظر شما چیست؟آیا همانند مجموعه تلوزیونی آن دارای بازخورد های خوبی خواهد بود؟

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 92 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 14:05

 

با توجه به گذشت حدود یک ماهه از حضور آیفون های سری ۱۴ در بازار ایران هنوز امکان رجیستری آنها ایجاد نشده است با تکینیو همراه باشید تا گزارشات موجود تا به حال را بررسی کنیم.

 

بر اساس گزارشی که روز گذشته سامانه همتا منتشر کرد بیان شد که تمامی گوشی های سری ۱۴ اپل موجود در بازار قاچاق هستند و به تمامی واحد های صنفی توصیه می شود از خرید و فروش آنها خودداری شود.

 

البته با توجه به این قانون که هر کس می تواند یک گوشی به صورت مسافری در سال وارد و رجیستر کند می توان گفت اکثر آیفون های ‍۱۴ قاچاق هستند و نه همه.

 

پس چرا با این وجود هنوز هم حتی یک آیفون ۱۴ رجیستر شده نداریم؟ گمرک دلیل آن را عدم فعالسازی حقوق و عوارض گمرکی در سیستم مربوطه عنوان کرده است بدین صورت که فعلا گزینه ای برای پرداخت هزینه ی رجیستری آیفون ۱۴ در سامانه همتا موجود نیست.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت: 15:06